Avatar billede simplus Nybegynder
28. november 2007 - 12:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ungdomsrejser til unge under 18

Jeg leder efter en organisation som tilbyder rejser for unge under 18 år (nærmere betegnet drejer det sig om to 16-årige). Det er umiddelbart ikke noget problem at finde en organisation, men det er sværere end som så, fordi der er 3 ønskede destinationer: Hawaii, Australien, USA. - Jeg har endnu ikke kunne finde én eneste organisation som tilbød rejser til ét af de steder, for unge under 18 år.
Avatar billede vejmand Juniormester
28. november 2007 - 13:14 #1
Avatar billede simplus Nybegynder
28. november 2007 - 13:24 #2
Hej,

hvis man kigger under Australien på det link du gav, så står der en pris som lyder på næsten 10.000 kr. - Jeg kan dog ikke helt se hvad den pris inkluderer? Udover det kan man betale pr oplevelse i form af surfer-weekender osv. det forstår jeg udemærket, men betyder det så at prisen på 10.000 inkluderer fly + overnatning et eller andet sted?
Avatar billede vejmand Juniormester
28. november 2007 - 13:44 #3
De 10.000 dækker bare en retur-billet.
Avatar billede simplus Nybegynder
28. november 2007 - 18:29 #4
Har fået ringet til dem, og snakket med dem, så nu er jeg rigtig godt informeret.

Tænkte også på om der fandtes nogle musik-rejser. Altså hvor man tager til et andet land og får undervisning i et instrument? (USA)
- Selvom det er lidt af et sidespor håber jeg du vil/kan svare på det.

Også ville et [svar] ikke være helt af vejen :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
28. november 2007 - 18:43 #5
Den med musikrejser kan jeg desværre ikke klare, så skal det da være i forbindelse med et højskoleophold: http://www.hojskolerne.dk/hoejskole-soegninger/skolens-fag-og-emner.aspx?orgID=33
Avatar billede simplus Nybegynder
28. november 2007 - 21:36 #6
Jeg siger mange tak.