Avatar billede perpetersen Nybegynder
27. november 2007 - 18:38 Der er 1 kommentar

Flytte itunes bibliotek..

Hej jeg ville gerne flytte mit itunes bibliotek over på en anden computer, jeg havde tænkt mig at gøre det via, "konsolider Bibliotek" også så kopier vider via en ekstern hard-disc. MEN efter lidt tid, støtte jeg på det her problem, "kopiering af musik mislykkeds, fil navnet er ugyldigt eller for langt".

hvornår er det ugyldigt og hvornår er det for langt?

Er der eventuelt en nemmere løsning at rette dette på, da jeg har hele min plade samling på denne computer, og jeg ikke orker at sidde at ordne det hele manuelt efter som der er næsten 5000 sange.
Avatar billede silvershadow Nybegynder
28. november 2007 - 15:28 #1
Jeg går ud fra at dit itunes bibliotek ligger her:
C:\Documents and Settings\ditnavn\Dokumenter\Musik\iTunes\iTunes Music
Kopier derfor \itunes over på den nye PC og sørg for at directory strukturen er ens på de to PC'er.
I itunes under Rediger-Generelt-Placering af Mappen i itunes Music kan du skrive samme directory struktur, og sætte flueben i boksen Bevar organisering i mappen i itunes Music