Avatar billede linuxklovnen Nybegynder
27. november 2007 - 14:08 Der er 1 kommentar

Listbox - sortering af menupunkter

Hejsa,

Det jeg vil lave er en menu, hvor brugeren selv kan vælge hvilke menupunkter samt sorteringen af disse.

Det jeg havde tænkt mig var blot to listboxes - altså én listbox med tilgængelige og én med de menupunkter der vises.

Jeg har kigget lidt rundt på google for at se om der var noget jeg kunne nappe - uden held. Spørgsmålet er om det er smartest at lave med listboxes - og i så fald hvordan, hvis det er noget der skal hentes fra en mySQL-db med PHP - eller om det er smartere at lave det på en anden måde?

På forhånd tak :)
Avatar billede roenving Novice
27. november 2007 - 17:34 #1
Måske kan du bruge skovenborgs moveFromTo(): http://skovenborg.1go.dk/javascript/selectMove.php !-)