Avatar billede falastinii Nybegynder
27. november 2007 - 11:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ps3 vs. xbox 360/xbox 360 elite

hvad er bedst ?
for har kigget lidt på dem begge, ved bare ikke hvad jeg skal vælge..
hjælp plz...
Avatar billede l_domino_l Nybegynder
27. november 2007 - 13:31 #1
Bedst... jeg tror det er en evig kamp begge begge... kig på de spil der kan fåes til dem begge og vælg ud fra det.

Jeg personligt hælder mest til XboX 360!
Avatar billede dinx Nybegynder
27. november 2007 - 15:15 #2
Hvis du søger det bedste, skal du sætte PS3 op mod Xbox 360 Elite eller den nye Premium med HDMI.

Personligt ejer jeg selv en Xbox 360 Elite, da den har de muligheder jeg har søgt efter.
Den leverer super lækker grafik og lyd, og har mulighed for HD-DVD.

Undersøg begge konsoler til bunds, evt ved at købe dem i f.eks. Elgiganten, og så returner dem inden de 30 dages returret udløber.... det er en god måde at få råd til at prøve lidt forskelligt af på inden du beslutter dig.

/dinx
Avatar billede falastinii Nybegynder
13. april 2008 - 12:16 #3
tak for jeres mening :-)