Avatar billede polse Nybegynder
26. november 2007 - 22:19 Der er 3 kommentarer

hvem kender en go, simpel texteditor?

Jeg skal bruge en teksteditor, og den skal være opensource.
Den skal kunne følgende:
Sætte ind og trække ud af database. Selve funktionerne er ikke så krævende: basale skrifttyper, skriftstørrelser, farver, kunne lave links osv.
Jeg har forsøgt mig med fck-editor, men ved ikke helt hvad jeg synes. er der andre der har prøvet een der fungerede godt?
jeg bruger php, og mysql database.
Avatar billede arne_v Ekspert
26. november 2007 - 22:27 #1
Spoerger du om en web baseret editor, hvor noget slutbrugerne koerer noget
JavaScript client side og resultatet gemmes server side (PHP & MySQL) ?

Eller efter en almindelig editor som udvikleren kan bruge til at skrive
PHP og MySQL i ?
Avatar billede polse Nybegynder
26. november 2007 - 22:51 #2
det skal være sådan at min kunde kan logge på en admindel, og der skal hun kunne oprette tekst, redigere i allerede eksisterende tekst, tilføje tekst osv. Og når hun trykker gem, skal det gemmes i databasen:-)
hilsen Nynne.
Avatar billede arne_v Ekspert
27. november 2007 - 02:09 #3
Jeg tror at du vil få bedre svar i PHP eller JavaScript kategorien.