Avatar billede jonashartvig Nybegynder
26. november 2007 - 16:18 Der er 7 kommentarer

Hej. Jeg kan ikke flytte filer fra et af mine drev til et andet!

Hej.
Hver gang jeg prøver at flytte "store" filer fra et drev til et andet kommer min computer med en system fejl. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad der er galt?

Undskyld hvis jeg har stillet spørgsmålet i den forkerte Kategori, jeg er lidt ny herinde :)

Jonas Hartvig
Avatar billede Beach Mester
26. november 2007 - 17:46 #1
Kører du med 2 forskellige filsystemer på dine diske?

//Beach
Avatar billede jonashartvig Nybegynder
26. november 2007 - 17:56 #2
Nej jeg køre NTFS på dem alle. kan et billede af fejlen hjælpe ?
Avatar billede Beach Mester
27. november 2007 - 18:49 #3
Jeps, enten det (screenshot) eller en "udskrift" af fejlen:-)

//Beach
Avatar billede jonashartvig Nybegynder
27. november 2007 - 19:05 #4
kan jeg sende det til din mail? eller hvad skal jeg gøre ?
Avatar billede Beach Mester
27. november 2007 - 19:53 #5
Hvis du ikke har et sted hvor du kan uploade et screenshot, må du skrive hvad der står i fejlmeddelsen.

//Beach
Avatar billede jonashartvig Nybegynder
28. november 2007 - 18:34 #6
okay.
arbejder på at få uploadet det
Avatar billede Beach Mester
28. november 2007 - 18:49 #7
OKI