Avatar billede tulipunen Nybegynder
25. november 2007 - 20:24 Der er 3 kommentarer

PC yder MEGET under evne!

Jeg har denne computer:
AMD Athlon 2500+
1,5gb ram
5700 GeForce, 256 ram

Da jeg fik den og i et år eller to efter kørte den perfekt. Kunne sagtens spille counter-strike og være på msn samtidig og havde ingen problemer med den. Her på det sidste er den begyndt at blive dårligere og dårligere. F.eks. når jeg scroller op og ned på en side, så hakker den, og min mus kan finde på at sætte ud. Når jeg spiller Counter-Strike sætter musen ud, kommer tilbage, sætter ud, kommer tilbage. Den er nok af i et sekund også kan jeg spille 30-40 sekunder. Min skærm er siden i går også begyndt at slukke og tænde, når musen sætter ud. Altså skærmbilledet forsvinder. Har prøvet at formatere, det hjalp lidt, men ikke meget. Så har jeg haft kabinettet åbent, og støvsuget diverse ting. Der var et ordentligt lag støv på blæseren, men det fik jeg fjernet, og nu virker den endnu bedre, men den underpræsterer stadig enormt. Har hentet nye drivers da jeg formaterede, virkede ikke. Har hentet programmet SpeedFan, og kan gennem det se, at min cpu er 45-50 grader varm (skifter lidt), men kan også se, at den flakker meget ustabilt imellem 45-50 grader og at der ikke skal spor meget til, at hele computeren bliver optaget. Altså at den går fra 2-3 % til 100 % i ydelse, det kan ske bare ved, at jeg åbner Counter-Strike, eller ved, at jeg går ind på nettet og henter noget ned.

Er meget desperat, nogen der kan hjælpe? Tager imod alle idéer!!
25. november 2007 - 20:47 #1
... ellers ville jeg har sagt/skrevet ->
http://www.spywareinfo.dk/#/tip-og-tricks/rens_taern.htm
Avatar billede drgonzo Praktikant
25. november 2007 - 21:50 #2
hvis du ikke har formateret i et år eller to er det måske på tide
Avatar billede tulipunen Nybegynder
25. november 2007 - 21:58 #3
Formaterede i går. Andre idéer?