Avatar billede smartguy101 Juniormester
25. november 2007 - 02:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mus har default-indstillinger ved opstart

Hej.
Jeg har et Logitech-tastatur med en medfølgende mus (også i software-delen). Jeg benytter ikke den medefølgende mus, men en Intelli Explorner 3.0 i stedet, men når jeg starter min pc op, så forsvinder muse-indstillingerne. Dette har ellers ikke været et problem før.

Hvad er der galt? Nogen løsninger ?
Avatar billede halifax Nybegynder
25. november 2007 - 05:33 #1
Prøv at opdatere / geninstallere musedriveren.
Avatar billede smartguy101 Juniormester
25. november 2007 - 14:18 #2
Øh, ikke 45 point værd.
Avatar billede eumenides Nybegynder
25. november 2007 - 16:49 #3
Det er vel irrelevant om svaret er 45 point værd, siden det var det rigtige svar og du ikke selv kom i tanke om det, så er det da bare med at hoste op med de 45 point til Halifax.

Hilsen Eumenides
Avatar billede smartguy101 Juniormester
25. november 2007 - 16:53 #4
Hvis jeg nu siger til dig at det ikke var det rigtige svar på det?
Avatar billede eumenides Nybegynder
25. november 2007 - 17:23 #5
Ja, så er det jo en anden situation, men "Øh, ikke 45 point værd." gav ikke lige det indtryk
Avatar billede halifax Nybegynder
27. november 2007 - 06:56 #6
Du må lige skrive hvad løsningen var, så andre kan få glæde af det.

Efter reglerne skal alle løsninger/svar være tilgængelig for andre brugere.