Avatar billede hhrt Nybegynder
24. november 2007 - 22:50 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ekstra skærm til bærbar

Jeg har købt en 19" lcd fjernsyn med VGA tilslutning. Jeg vil gerne se noget net tv fra DR, men jeg kan simpelthen ikke finde ud at tilslutte fjersynet til min bærbare. Jeg kan finde ud af få en udvidelse af skærmområdet, så når jeg kører musen ud over kanten på min bærbare, så kommer mus curseren tilsyne på fjernsynet, men det er jo ikke det jeg vil. Jeg vil have en hel kopi af mit skrivebord fra den bærbare over på fjernsynet.
How to do ?

Med venlig hilsen

Hans
Avatar billede tommyf Nybegynder
24. november 2007 - 23:30 #1
Gå ind under skærmindstillinger og tryk med det sorte felt med et stort hvidt 2-tal. Derunder kan du så vælge "udvid skrivebordet..." og bagefter ovenover "dette er den primære skærm".
Prøv evt. at lege med den funktion.
25. november 2007 - 00:22 #2
PS:
... også forudsat at du har den korrekte driver passende til din grafikkort i putteren... Ikke 'bare' XP's standard...
Avatar billede hhrt Nybegynder
25. november 2007 - 09:47 #4
Ups - sorry. De er lukket nu og jeg skal nok sørge for at følge dem til dørs en anden gang.
HH
Avatar billede hhrt Nybegynder
25. november 2007 - 09:49 #5
Ups - sorry. De er lukket nu og jeg skal nok sørge for at følge dem til dørs en anden gang.
HH
Avatar billede hhrt Nybegynder
25. november 2007 - 09:57 #6
M.h.t. mit problem med tv'et, så fungerer det jo godtnok. Jeg kan køre musen ud over kanten på min  bærbare og så kommer den tilsyne på tv'et, som om tv'et er en udvidelse af skriebordsområdet. Men jeg vil helst have en dublering af skrivebordsområdet så jeg kan se nettv på mit TV.
HH
Avatar billede hhrt Nybegynder
04. december 2007 - 21:52 #7
Nå jeg fandt selv ud af det..på skrivebordet - højreklik - uddata til...skærm