Avatar billede johnbp Nybegynder
11. juni 2001 - 23:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

er Tildeling af båndbrede muligt med winroute

hej jeg vil gerne sætte en proxy server op og har instaleret winroute 4.26 pro.  og vil gerne kunne sætte nogle båndbrede grænser for hvor meget den engelte computer må oploade/downloade med men jeg kan ikke lige finde de instilinger i programet. er der måske et andet program der er bedre

john
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
12. juni 2001 - 00:05 #1
Jeg tror pt. ikke der er et program som kan løse det problem, det er blevet diskuteret mange gange før..
Avatar billede aot Nybegynder
12. juni 2001 - 01:42 #2
Jeg har heller ikke pt. hørt om noget program som kan det...
Avatar billede johnbp Nybegynder
28. august 2002 - 11:48 #3
ok