Avatar billede laroub Nybegynder
23. november 2007 - 18:32 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Router vil ikke installeres fra cd'en

Jeg har lige købt en Netgear WPN824 v2. Når jeg har indsat instal cd'en og den kører lidt, kommer følgende meddelelse: "Network Adapter Problem
The network adapter in this computer is not responding.

You must use the Installation Assistant on a computer with a working Ethernet adapter
  desables
Click Quit to exit the Installation Assistant."

Jeg aner ikke hvad der menes med det. Og på min stationær vil den ikke starte op overhovedet. Den siger at popup stopper skal disables. Selvom jeg har gjort det. Hjælp mig ;-(
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2007 - 18:50 #1
Og du har plugget netkablet i computeren og i det rigtige hul på routeren ??
Avatar billede laroub Nybegynder
23. november 2007 - 18:54 #2
Skal den tilkobles samtidig? Jeg mente ellers at man skal sætte cd'en i før man tilslutter routeren
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2007 - 19:42 #3
Nu kender jeg ikke den router du skriver om, men jeg vil nu tro at du bare kobler det hele til -> tryk på RESET og så kører det
Avatar billede laroub Nybegynder
23. november 2007 - 19:44 #4
Det har jeg prøvet og den virker sgu. Tak min ven

Sidst havde jeg en Belkin, som vil absolut have mig til at indsætte cd'en inden tilkobling. Jeg troede at det var det samme med Netgear. Men nu er problemet løst. Så nu er jeg trådløst på.
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2007 - 21:11 #5
Jamen så lægger jeg et svar
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2007 - 10:27 #6
Halloooooooooooo
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2007 - 08:03 #7
Halloooooooooooo
Avatar billede laroub Nybegynder
02. december 2007 - 16:17 #8
jeg ´har accepteret svaret to gange
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2007 - 16:26 #9
Tja! det ser ikke sådan ud - har du husket at markere mit navn først?