Avatar billede phil04 Nybegynder
22. november 2007 - 19:17 Der er 2 kommentarer

1394 fejl, Hjælp!

Hej..?

Jeg har et stort problem,

Når jeg er hjemme kører jeg jo nomalt trådløst netværk, på den bærbar, Men når jeg er ude og skal kører med Lan/kabel tilslutning kan jeg ikke få en IP Adresse , Den siger at forbindelsen er begrænset eller ingen forbindelse? Og jeg har en ide om at det er 1394, der mangler for at kører?

Mit spørgsmål er så!
Hvordan skal jeg lige klare den, Og hvordan får jeg sådan en 1394?
Avatar billede kenp Novice
22. november 2007 - 21:35 #1
1394 er din firewire kort jeg tror ikke lige du laver netværk den vej, så det er ikke denne.

har du kontrolleret din firewall
Avatar billede phil04 Nybegynder
23. november 2007 - 15:32 #2
Ja jeg har? Ved ikk rigtig hva jeg skal gøre? Hva hedder den port Internettet kører igemmen?