Avatar billede pablopablo Nybegynder
22. november 2007 - 02:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Asp.net 2.0 og Flash

Hejsa...

Når en client slet ikke har Flash Playeren installeret, hvad er så den bedste/letteste måde at installere den på?? Jeg ønsker ikke at redirecte clienten til Adobes egen side!

Jeg har rodet med dette: http://blog.deconcept.com/swfobject/
men synes ikke rigtig det virker når jeg har uninstallet mit flash client...??

Jeg vil meget gerne se et fungerende eksempel med asp.net 2.0!

På forhånd tak!

Mvh. PabloPablo
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2007 - 08:26 #1
Lave et link til download af den manuelle installation.
Avatar billede x-guy Nybegynder
22. november 2007 - 19:18 #2
Jeg vil forslå du stiller dit spørgsmål i Flash kategorien istedet for ASP.NET kategorien.
Dér er der trods al større chance for at nogen der har forstand på Flash (og evt. SWFObject) ser dit spørgsmål.
Avatar billede pablopablo Nybegynder
22. november 2007 - 20:24 #3
det gør jeg så -lukker