Avatar billede mewm Nybegynder
21. november 2007 - 20:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Editor til php og ruby on rails

Goddaw!

Jeg er begyndt at kode Ruby on rails efter at have brugt PHP i lang tid.

Dog arbejder jeg stadigvæk i PHP på arbejdet, og ruby on rails i fritiden.

Men, jeg syntes ikke rigtig jeg kan finde en supergod editor til begge dele.

Så jeg spørger derfor om i kender en god editor til begge dele.
Eller er det bedst at holde det hver for sig i hver sin editor?

Lige PT bruger jeg E editor som er fantastisk, men der er virkelig skod projekt funktioner. Du kan kun have et projekt vist i sidebaren.
Det ville være super hvis det var bedre :)

Håber på nogle gode inputs :)
PT. Hvorfor har eksperten ikke et ruby on rails forum?
PT. Kender i nogle gode alternativer til windows commandshell? (cmd)
Avatar billede jcpedersen Nybegynder
17. februar 2008 - 00:13 #1
Har du prøvet Komodo edit (fra Activestate.com) ?
Avatar billede mewm Nybegynder
23. februar 2008 - 13:07 #2
Har fundet en supereditor... Zend Eclipse med Aptana :)