Avatar billede 4_svend Nybegynder
21. november 2007 - 20:11 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

outlook print oversigt

Når jeg printer en oversigt over sendt email, viser udskriftet fes. sendt til,sendt fra, emne, osv. men jeg har også medsendt en vedhæftede fil , men den figurere ikke på udskriftet .. jeg bruger outlook 2003..
Avatar billede ole_madsen Ekspert
21. november 2007 - 21:52 #1
Sørg for at opdatere Officepakken med seneste ServiceReleases. Der er løst en del printrelaterede problemer i de forskellige servicereleases.
Avatar billede caslin Nybegynder
26. november 2007 - 11:24 #2
Hej Ole,
forstår ikke helt spørgsmålet ?
Mener du at ikonet samt navnet for den vedhæftede fil ikke kan ses på udskriften eller at selve den vedhæftede fil ikke kan ses ?
/caslin
Avatar billede caslin Nybegynder
26. november 2007 - 11:26 #3
Mente selvfølgelig "Hej 4_svend  :-)
Avatar billede 4_svend Nybegynder
26. november 2007 - 18:35 #4
Hej Caslin
Ja man kan ikke se ikonet samt navnet for den vedhæftede fil på  udskriften.
Avatar billede 4_svend Nybegynder
26. november 2007 - 18:38 #5
Hej Caslin
kan det være en sikkerhed indstilling på min pc, har prøvet på en anden pc, og her kan man godt se den vedhæftede fil.
Avatar billede caslin Nybegynder
26. november 2007 - 19:50 #6
Hej 4_svend,
udskriver du til din standardprinter ?
Avatar billede 4_svend Nybegynder
27. november 2007 - 08:35 #7
Hej Caslin
Jeg udskriver over et lokalt netværk, og har prøvet at udskrive til forskellige printer på netværket, ingen af disse printer udskriver oversigt over vedhæftede filer.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
27. november 2007 - 09:22 #8
Har du opdateret med de nyeste servicereleases?

Som tidligere nævnt, løses den type printproblemer herigennem... Så der er ingen grund til at fortsætte fejlsøgning, før de er lagt på...
Avatar billede 4_svend Nybegynder
27. november 2007 - 11:38 #9
Hej Ole
Har instaleret Office 2003 service pack 3 og nu virker det. Tak for hjælpen..
Hvordan giver jeg dig de 30 point?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
27. november 2007 - 11:53 #10
Jeg lægger et svar - så skulle du kunne lukke :-)
Avatar billede 4_svend Nybegynder
27. november 2007 - 14:53 #11
Hej Ole
du må lige hjælpe mig med at afgive point. hvor lukker jeg spørgsmålet ?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
27. november 2007 - 16:03 #12
Prøv at se her: http://www.expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar

Der skulle være en boks til venstre....