Avatar billede reinewald Nybegynder
21. november 2007 - 16:57 Der er 1 kommentar

Software til support funktion

Hej

Jeg sidder i et firma, hvor vi skal bruge en slags knowledge base.

Den er udelukkende til intern brug, og kunden behøver ikke at skulle kunne lægge spørgsmål direkte ind, det gør vi selv.

Det er lidt specielt, da jeg har ca. 20 versioner af mit produkt "program 1.0". De 20 versioner passer hver især til "det store program" 1.0 1.1, 1.2 osv.

Alle disse versioner skal jeg kunne konfigurere i min knowledge base, og kunne søge ud fra. Søgningen er ekstrem vigtig, og skal indeholde søgning på fritekst.

Er der nogen der kan pege mig i retning af sådan noget?

Det skal ikke integrere med noget website el. lign men bare benyttes internt i virksomheden.

Bare kom med uddybende spørgsmål, hvis i har nogle, så vil jeg naturligvis prøve så godt jeg kan.
Avatar billede chalde Seniormester
22. november 2007 - 00:09 #1
På mit arbejde benytter vi en wikivariant på vores intranet til vores vidensbase.
Gratis og nem at sætte op/vedligeholde (står godt nok ikke selv for det, men det tog dem ikke mange minutter at få den smidt op, kan desværre ikke huske navnet på den variant vi benytter).
Se http://en.wikipedia.org/wiki/Wiki_software og evt. Personal wiki.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester