Avatar billede reinewald Nybegynder
21. november 2007 - 16:57 Der er 1 kommentar

Software til support funktion

Hej

Jeg sidder i et firma, hvor vi skal bruge en slags knowledge base.

Den er udelukkende til intern brug, og kunden behøver ikke at skulle kunne lægge spørgsmål direkte ind, det gør vi selv.

Det er lidt specielt, da jeg har ca. 20 versioner af mit produkt "program 1.0". De 20 versioner passer hver især til "det store program" 1.0 1.1, 1.2 osv.

Alle disse versioner skal jeg kunne konfigurere i min knowledge base, og kunne søge ud fra. Søgningen er ekstrem vigtig, og skal indeholde søgning på fritekst.

Er der nogen der kan pege mig i retning af sådan noget?

Det skal ikke integrere med noget website el. lign men bare benyttes internt i virksomheden.

Bare kom med uddybende spørgsmål, hvis i har nogle, så vil jeg naturligvis prøve så godt jeg kan.
Avatar billede chalde Seniormester
22. november 2007 - 00:09 #1
På mit arbejde benytter vi en wikivariant på vores intranet til vores vidensbase.
Gratis og nem at sætte op/vedligeholde (står godt nok ikke selv for det, men det tog dem ikke mange minutter at få den smidt op, kan desværre ikke huske navnet på den variant vi benytter).
Se http://en.wikipedia.org/wiki/Wiki_software og evt. Personal wiki.