Avatar billede silas Nybegynder
21. november 2007 - 15:24 Der er 1 kommentar

Switch mellem 3 lydkilder til pc

Jeg har mit headset, mine pc højtaler, og mit tv, hvor jeg jævnligt skifter mellem de 3. Jeg har en gaaammel sidewinder boks som kan skifte mellem pc og headset, men den er slidt op, og så ville det jo være smart hvis jeg kunne få tv ind over også. Jeg har indtil videre  kun fundet switche med 2 indgange til headset(+microfon) og højtaler. Nogen der ved om mit drømmeprodukt eksistere?
Avatar billede Beach Mester
27. november 2007 - 19:25 #1
Den her ville kunne bruges--->
http://av-connection.com/?PNo=22-019&ML1=1&ML2=72&ML3=60&ML4=293
Men det kræver at du som ekstra, køber nogle stikadaptere da omskifteren jo er bygget til phono.
Om du kører 3 ind og 1 ud eller 1 ind og 3 -Det har ingen betydning.

Hvis du ikke vil have mere kabelrod end du allerede har, så tror jeg sgu du må i krig med skruetrækker og låddekolben!

//Beach