Avatar billede genloc Nybegynder
21. november 2007 - 15:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problemer med at oprette regler i Outlook

Har et problem med at oprette regler på mit outlook den kommer med fejlen vist på billedet.

http://www.1stage.dk/untitled.bmp

Et eller flere regler kunne ikke sendes til exchange serveren og er blevet deaktiveret....
Avatar billede vejmand Juniormester
21. november 2007 - 15:38 #1
Avatar billede genloc Nybegynder
22. november 2007 - 13:48 #2
Har jeg prøvet men stadig uden held
Avatar billede genloc Nybegynder
27. november 2007 - 14:25 #3
Det skyldes at mine Regl navne fyldedte for meget.. der er standard kun afsat 64kb til dette og kan derfor hurtigt blive brugt.. så jeg gik ind og renamede dem til noget mindre f.eks. "Hans Hansen" til "HH" osv. eller samlede nogle regler i den samme regl. For også at forminske forbruget.

det har virket for mig i hvert fald.
Avatar billede genloc Nybegynder
27. november 2007 - 14:26 #4
...
Avatar billede vejmand Juniormester
27. november 2007 - 14:28 #5
Oki, godt du fik det fikset.  :-)

Du lukker spørgsmålet ved at markére dit navn i boksen nederst til venstre, og derefter klikke på "Accepter"
Avatar billede vejmand Juniormester
27. november 2007 - 14:29 #6
Også et godt træk, at du skrev svaret i det spørgsmål jeg linkede til, sådan skal det være.  Karma til dig....  :-)