Avatar billede tombo Nybegynder
21. november 2007 - 12:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

pcmcia kort til bærbar

Hej.

Jeg har en gammel bærbar fra slutningen af 90'erne.
Det er en Asus F7400 series Notebook PC og den kører Windows98.

Mit gamle PCMCIA Ethernet adaptor kort fungere ikke længere og er derfor på udkig efter et nyt. jeg har fundet to alternativer men er lidt i tvivl om om de er 100% compitable med min bærbare computer.

Her er de to kort:
http://www.prcdata.dk/produkt/xnet-en-220dl-10100mbit-pcmcia-32bitdongleless/16380453/

http://www.prcdata.dk/produkt/belkin-netvaerksadapter/65785999/udvidet/

Ved godt det er en oldsag af en bærbar men den kan det den skal ;) så ingen grund til at skifte den ud der. På forhånd tak for jæres tid og hjælp.

MvH
Tombo
Avatar billede peet-49 Novice
21. november 2007 - 13:08 #1
Jeg har ikke mødt noget netkort, der ikke virker på bussen, uanset hvor gale de måtte være.
Avatar billede tombo Nybegynder
21. november 2007 - 16:33 #2
Vil dette sige at det er lige meget hvilken jeg vælger? eller er der en der er foretrukket frem for den anden? :)
Avatar billede peet-49 Novice
26. november 2007 - 17:51 #3
Der er frit valg på alle hylder.