Avatar billede kriax Nybegynder
21. november 2007 - 01:13 Der er 1 løsning

Besked/info system?

Hejsa

Jeg har forgæves prøvet at søge efter et besked/info system der kan sende beskeder til andre computere på mit netværk. Eller rettere sagt så jeg fundet et par systemer, men det jeg skal bruge skal kunne sende samlede beskeder/info til de forskellige windows brugere der kan være på en computer, således at alle nye beskeder der er oprettet siden sidste log in popper op når brugeren logger på.

Har fundet en del "lan" systemer, men de kan ikke det ovenstående. Problemet med disse er også at de kræver at brugeren er logget på, eller at computeren er tændt før at man kan sende beskeder.

Er der nogen der kender til et sådan program? Eller evt. har gode forslag til en løsning der også kan bruges?
Avatar billede kriax Nybegynder
16. december 2009 - 22:53 #1
Lukker