Avatar billede martin_moth Mester
20. november 2007 - 19:59 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

gratis pogram til at optage tale

hej

har win xp, og den sound recorder der følger med kan kun optage 60 sek ad gangen.

Er der andre der har et meget simpelt gratis program der kan optage lyd fra en mic, som kan optage i mere end 60 sek ad gangen?
20. november 2007 - 20:31 #1
Avatar billede james_t_dk Juniormester
20. november 2007 - 21:04 #3
Damn martin du har spørgsmål der er 2 år gamle og stadig åbne.
Avatar billede martin_moth Mester
20. november 2007 - 21:39 #4
inden I klynger mig op i nærmeste træ på baggrund af en løs statestik, så bemærk, at

* det ENE spørgsmål fra 2005 ikke har fået hverken svar eller kommentarer - og faktisk stadig er relevant. Har dog lukket det så det ikke generer nogen

* 1 spørgsmål er stadig åbent og relevant og skal ikke lukkes

* i 4 spørgsmål efterlyser jeg svar, men har ingen fået

Kun i 8 spørgsmål havde jeg fået svar og manglede at acceptere

Andre spørgsmål var uden svar, og dem har jeg lukket nu.

:o)

Til gengæld har jeg svaret på næsten 900 (!) spørgsmål andre har stillet, og selv stillet og accepteret ca. det halve antal
Avatar billede martin_moth Mester
20. november 2007 - 21:41 #5
karise_larry, smid svar
20. november 2007 - 21:52 #6
Ping...
(Det var et [svar]...)
20. november 2007 - 21:53 #7
... Og der er ryddet op *S* fint ....
Avatar billede halifax Nybegynder
21. november 2007 - 08:07 #8
Windows egen lydoptager er faktisk ganske god, og kan optage lyd al den tid du ønsker - og ikke begrænset til 60 sec. Gør sådan:

Start lydoptager - gå i Filer og vælg Gem. Giv din optagelse et navn og klik ok -  OGSÅ selv om filen endnu er tom.

Senere kan du starte lydoptager, åbne din fil og fortsætte optagelse med yderligere lyd (tale) fra det sted, hvor du sidst var kommet til. Klik Filer og Gem.

Audacity er også et fint program.
Avatar billede martin_moth Mester
21. november 2007 - 08:13 #9
takker :o)
Avatar billede LauLauritzen Juniormester
25. marts 2011 - 14:07 #10
Det er utroligt at uanset hvilken tråd og i hvilken som helst forum er der altid nogen der godt kan lide at være politimænd, uden at kende facts.

I øvrigt synes du skylder en undskyldning til indlæsforfatteren.

Med venlig hilsen
Lau Lauritzen
Avatar billede LauLauritzen Juniormester
25. marts 2011 - 14:08 #11
Det er james_t_dk jeg refererer til i ovenstående