Avatar billede -veile- Nybegynder
17. november 2007 - 14:42 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

ungnewz.dk

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at få lidt ris/ros og kriktik af mit design på www.ungnewz.dk, det er kune designet som sårn jeg vil høre om.. ved godt siden ikk er færdig endnu, og der er godt 2 måneder før jeg  er færdig med at det indholds mæssige.
Men inden jeg blir helt færdig er det rart at vide om sit abrejde indtil nu er godt..

// Jacob Veile
Avatar billede trav4u2 Novice
17. november 2007 - 21:13 #1
Rent designmæssigt, så vil jeg nøjes med at sig at det er en ommer :-)

Jeg kan se at du har 9 besvarede spm. uden accept hvoraf 2 er om design, og herudover 34 spm. uden svar.
Jeg vil tro at du vil ha’ en større chance for noget respons, hvis du sørger for at få dine spørgsmål lukket ;-)
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_2=on&spm_creator=-veile-&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&spm_creator=-veile-&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp
Avatar billede -veile- Nybegynder
17. november 2007 - 21:21 #2
Hmm typisk mig, jeg glemmer sku det.. heh..
men skal nok lige få dem lukket
Avatar billede sijmonj Nybegynder
17. november 2007 - 21:23 #3
Trav4u2, hva synes du om ændringerne nu :)?
Avatar billede dysp Nybegynder
19. november 2007 - 14:50 #4
Det fungerer ikke. Dine farvekontraster er dårlige.
Når man søger et nyhedssite, så vil man gerne se professionalisme. Det du har lavet minder om et dårligt forsøg på at efterligne andre. :)
Avatar billede kurdo Novice
19. november 2007 - 16:20 #5
"ny tråd" i forumet er simpelthen ikke til at se! :) det skal helst være et billede eller måske lidt større skrift! :) designet er simple, men måske kedelig? :)
Avatar billede -veile- Nybegynder
19. november 2007 - 21:07 #6
Kurdo, som der står i teksten er det kun grund designet som jeg er intra i at høre jeres mening om.. Da jeg ikk er blevet færdig med alle undersiderne...

dysp = hvilken form for professionalisme, skal et deisgn havet til et News site
Avatar billede dysp Nybegynder
24. november 2007 - 13:04 #7
Det skal være stilrent. Det der er der nu er et dårligt forsøg på at lave noget fedt. Desværre :)
Avatar billede -veile- Nybegynder
24. november 2007 - 15:55 #8
Hmm... nu er jeg heldigvis og kun prorammørt og ikk designer.. så jeg tager lige en snake med som laver mit design...

Men kan du give mig bare en lille ting som er godt.. eller er det en fuldstændig om'er
Avatar billede dysp Nybegynder
25. november 2007 - 16:30 #9
Jeg ville nok sige fuldstændig en om'er. Sorry :/
Avatar billede -veile- Nybegynder
25. november 2007 - 19:41 #10
Okay. Dysp.. Jeg vil prøve og se om jeg kan få udviklet noget som er mere stil fuldt.
Avatar billede -veile- Nybegynder
25. november 2007 - 19:41 #11
Læg venligst et svar alle sammen
Avatar billede dysp Nybegynder
28. november 2007 - 15:26 #12
!
Avatar billede dysp Nybegynder
11. december 2007 - 00:08 #13
Er du interesseret i at købe et design?
Avatar billede sijmonj Nybegynder
11. december 2007 - 16:04 #14
dysp kan vi se noget du har lavet ?
Avatar billede dysp Nybegynder
20. januar 2008 - 01:45 #15
sijmonj...

Dette er noget der er 40% færdigt. Siden er 'opdigtet'.
www.kews.org/ftp/dysp/Begyndelse.png
Avatar billede dysp Nybegynder
20. januar 2008 - 01:46 #16