Avatar billede hinca Nybegynder
16. november 2007 - 19:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvad er dette?? Cisco 2521

Hej Alle.
Jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig med at opklare have dette er.

Gennem mit arbejde har jeg fået 2 Cisco Catalyst 2950 switch og de kører fortrinligt i mit netværk.

Jeg har også fået en Cisco 2521 router. Men denne kan jeg ikke rigtigt finde ud af hvad kan.

Er det en ISDN router eller noget andet gammelt bras??

Håber der er nogle der kan hjælpe

Hilsen Claus
Avatar billede justrace Novice
16. november 2007 - 20:42 #1
Man kan vel roligt sige den ikke er ret ny, men det er ISDN router med tolken-ring (en noget ældre netværksprotokol).

Kig her:http://www.cisco.com/en/US/docs/routers/access/2500/2520/software/user/guide/c2520ovr.html
Avatar billede hinca Nybegynder
17. november 2007 - 05:32 #2
Bare lige for at slå det helt fast... Kan jeg bruge den til noget?? Jeg har IKKE isdn
Der sidder 4 RJ45 stik på den. Det ene er consol, men de andre hedder UTP, BRI og AUX
Avatar billede olly Nybegynder
18. november 2007 - 00:13 #3
Om du kan bruge den til noget er jo et godt spørgsmål. Hvis du forventer noget ethernet så nej. Men til at lærer og lege med kan den med sikkerhed bruges. Men det er ikke just nyeste model.

Men de 3 andre porte du nævner erfølgende:

- AUX - Denne kan du meget firkantet sige er en remote console port
- BRI - Dette er en ISDN port
- UTP - Dette er en unshielded port til Tokenring netværk
Avatar billede hinca Nybegynder
18. november 2007 - 09:26 #4
Jeg takker for hjælpen.
Tror nok at jeg skrotter boksen, da den åbenbart ikke kan bruges i mit netværk.

Læg lige et svar.
Avatar billede justrace Novice
18. november 2007 - 10:06 #5
Det bliver olly's. :-)
Avatar billede olly Nybegynder
18. november 2007 - 12:18 #6
Jeg takker justtrace
Avatar billede justrace Novice
18. november 2007 - 12:29 #7
Selv tak,.