Avatar billede sunbum Nybegynder
15. november 2007 - 11:47 Der er 4 kommentarer

skærm flimmer

Jeg sidder med en pc, hvor monitoren flimrer("skærmbilledet hopper"). Dette er tilfældet fra når jeg tænder pc'en(bios billedet "hopper") .

Ved at ændre på refresh rate under windows kan jeg fjerne en del af flimmeret når jeg sætter refresh på max (85).

Når cpu-blæseren yder mere bliver symptomerne værre

Jeg har prøvet at tilslutte en anden monitor, men samme problem. Har også prøvet at udskifte grafikkortet uden held.

Mvh Sunbum
15. november 2007 - 11:57 #1
Flad eller CRT skærm/monitor ?
Avatar billede sunbum Nybegynder
15. november 2007 - 12:40 #2
crt ;)
15. november 2007 - 16:49 #3
... er den fysisk i nærheden af noget elektrisk/magnetisk ?
Avatar billede sunbum Nybegynder
30. november 2007 - 11:57 #4
det var simpelhen strømstikket der var for stor belastning på