Avatar billede hschak Nybegynder
14. november 2007 - 21:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

SURFTOWN Kan ikke få min egen side op

Jeg har et  webhotel hos surftown, men fatter simpelhen ikke hvordan jeg får min egen side lagt op. prøvede med deres sitemanager den virker okay. og det den der kommer frem når jeg klikker ind på http://wwww.h-schak.dk . så enkelt hvordan - hvad gør jeg for at få min egen lagt op. med mit ftp program. har prøvet ja alt tror jeg det vil bare ikke virke.  Smiler Regningen er betalt !  syntes ikke jeg kan finde hjælp på deres egen support side.

Ved ikke om der er mere i skal vide. for at guide mig, så min side kan komme op...............
Avatar billede hschak Nybegynder
14. november 2007 - 21:54 #1
Ja okay fik det til at virke ... ved at fumle mig lidt frem. ved ikke helt hvordan .  brugte før Total commander´s indbyggede ftp program. prøvede så med wsftp. og kan nu se der er der...........
Avatar billede bacardil Nybegynder
14. november 2007 - 23:19 #2
Det var da slet ikke så slemt, når det kunne klares på 20 min :)
Avatar billede hschak Nybegynder
14. november 2007 - 23:28 #3
Smiler jo for ved jo egentlig ikke hvad jeg gjorde for at få det til at virke...... andet end det med ftp programmet. men det skulle vel ikke betyde det store om det er det ene eller andet.
Avatar billede bacardil Nybegynder
14. november 2007 - 23:34 #4
Har du kontrolleret om filerne er lagt i den rigtige mappe med ftpen evt. hvis de har noget admin om du skal aktivere ftp.
Avatar billede hschak Nybegynder
14. november 2007 - 23:39 #5
Lukker ned igen... ja filerne er i rigtige mappe og det fungerer åbentbart godt nok.....
Avatar billede bacardil Nybegynder
14. november 2007 - 23:46 #6
okay..