Avatar billede simonverndal Nybegynder
13. november 2007 - 22:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Link i baggrundsbillede

Jeg skal have lavet et link i baggrundsbilledet i toppen af Bærbar.com's hjemmeside (http://notebookonline.dk). Området med skriften "Bærbar.com" skal blive til et link der går til notebookonline.dk.

- Har I nogen idé til hvordan det kan løses?

Koden der kan løse det giver 200 point.
Avatar billede keysersoze Guru
14. november 2007 - 07:48 #1
du kan ikke umiddelbart lave et klik-bart område på et baggrundsbillede - det letteste alternativ vil nok være at indsætte et gennemsigtigt gif-billede oven på baggrundsbilledet, give det en størrelse og placering svarende til det ønskede klikbare område og så lægge et link på det.
Avatar billede keysersoze Guru
16. december 2007 - 11:02 #2
lukketid?