Avatar billede pasj Nybegynder
13. november 2007 - 18:30 Der er 2 kommentarer

Hjælp til Autocad - Dusør gives

Hej Alle

Håber virkelig nogen herinde kan hjælpe mig. Jeg står og mangler en Autocad tegning, som jeg skal have med ud til en producent imorgen, det er derfor rimelig vigtigt jeg får den med.

Nå til projektet: Det er en kugle i rustfrit stål, hvor toppen er skåret af ca 1,5 fra hovedet. Den skal være ca 9cm i diameter. Derudover skal den være hul.

Er der nogen der har talent til det? Det vil være muligt at få en skilling for arbejdet.

På Vegne af Shave Cleaners
Mark
Avatar billede hanneshannes Nybegynder
14. november 2007 - 10:10 #1
Hej,
skal den være i AutoCAD, eller kunne en SolidWorks tegning gøre det?
Avatar billede pasj Nybegynder
14. november 2007 - 11:13 #2
Hej igen

Vi fik lavet en, men har nu fundet ud af den skal laves lidt om. Hvis du stadig er interesseret ville det være fint. Denne deadline løber om et par dage.

Hvis du stadig er interesseret, så skriv en mail mark _ f _ knudsen @ hotmail . com

Og, det er Autocad.