Avatar billede elgrego Nybegynder
11. juni 2001 - 15:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Åbne link i tabel

Halløjsa!

Jeg vil gerne linke til en side, men linket skal ikke åbne i et nyt vindue, men i en tabel, som jeg har oprettet!
Hvordan gør jeg det?
Avatar billede simoom Nybegynder
11. juni 2001 - 15:21 #1
Floating frames kan være svaret, se neden stående kode som et eksempel herpå:

<IFRAME name=\"UPDATE_AM_AKT_NOTES\" src=\"ditfilnavn.htm\" width=140 height=20 hspace=0 vspace=0 align=left frameborder=0 scrolling=no marginwidth=0 marginheight=0></IFRAME>

Ikke alle browsere understøtter floating frames, men min IE 4 gør...

Håber ideen kan bruges
Avatar billede elgrego Nybegynder
11. juni 2001 - 15:25 #2
Jeg forstå ikke lige, hvad jeg skal gøre med den kode, du giver mig der!!!
Avatar billede simoom Nybegynder
11. juni 2001 - 15:43 #3
Okay, den første kode laver den flydende ramme.

Derefter kan du med et ellers normalt link, tilføjet target=NAME (i ovennævnt eks UPDATE_AM_AKT_NOTES), som så åbner det nye link i den flydende ramme.

<a href=fil2.htm taget=\"UPDATE_AM_AKT_NOTES\">Link til flydende ramme</a>

Læs evt mere på http://wdvl.internet.com/Quadzilla/Frames/frames_floating.html
Avatar billede elgrego Nybegynder
11. juni 2001 - 15:54 #4
Yes simoom. Det ligner noget af det rigtige. Det skal jeg lige sidde og bikse med, men det var dog fandens besværligt. Du får dog et tak og nogle points!