Auto-reply med Exchange Server 2003/Outlook 2003
HejJeg er i øjeblikket ved at sætte en mailboks op via Regler i Outlook 2003 således at når der kommer en mail ind, så skal den sende et svar tilbage. Dette virker fint nok internt, men eksternt får man intet svar. Min regel ser således ud:
Anvend denne regel efter modtagelsen af meddelelsen
hvor mit navn findes i boksen Til eller Cc
lad serveren besvare vha. Meddelse
Hvor meddelse er en meddelse jeg har defineret.
Løsningen kunne umildbart så være at slå følgende til:
http://www.quantumsoftware.com.au/Support/KB/Article.aspx?ID=178
Men det har jo den ulempe at når en medarbejder går på ferie og slår out of office reply til, så får eksterne personer det også at vide, hvilket ikke er meningen. Er der en måde at omgå dette? Eller bliver jeg nødt til at slå eksternt out of office reply til? Bemærk at jeg desuden ikke har lavet reglen som en out of office reply, men som en decideret regel, så vil det overhovedet hjælpe at jeg slår "Allow out of office responses" til?