Avatar billede gurugundy Nybegynder
12. november 2007 - 16:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hijack this

Trend Micro HijackThis v2.0.2
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\AluSchedulerSvc.exe
C:\PROGRA~1\TDCPCS~1\backweb\2127079\Program\SERVIC~1.EXE
C:\Programmer\TDC PC Security\Anti-Virus\fsgk32st.exe
C:\Programmer\TDC PC Security\Anti-Virus\FSGK32.EXE
C:\Programmer\TDC PC Security\backweb\2127079\program\fsbwsys.exe
C:\Programmer\TDC PC Security\Anti-Virus\fssm32.exe
C:\Programmer\TDC PC Security\Common\FSMA32.EXE
C:\Programmer\TDC PC Security\Common\FSMB32.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\WINDOWS\system32\PnkBstrA.exe
C:\Programmer\TDC PC Security\backweb\2127079\Program\fspex.exe
C:\Programmer\TDC PC Security\Common\FCH32.EXE
C:\WINDOWS\system32\PnkBstrB.exe
C:\Programmer\TDC PC Security\Common\FAMEH32.EXE
C:\Programmer\TDC PC Security\Anti-Virus\fsrw.exe
C:\Programmer\TDC PC Security\Anti-Virus\fsav32.exe
C:\Programmer\TDC PC Security\FWES\Program\fsdfwd.exe
C:\WINDOWS\stsystra.exe
C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Distillr\Acrotray.exe
C:\Programmer\TDC PC Security\Common\FSM32.EXE
C:\Programmer\Java\jre1.6.0_01\bin\jusched.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
C:\Programmer\SPYWAREfighter\spftray.exe
C:\PROGRA~1\TDCPCS~1\ANTI-S~1\fsaw.exe
C:\Programmer\TDC PC Security\FSGUI\fsguidll.exe
C:\Programmer\SPYWAREfighter\spfprc.exe
C:\PROGRA~1\FLLESF~1\SYMANT~1\CCPD-LC\symlcsvc.exe
C:\Programmer\HJTrenamed.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.ni.dk/
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: NCO 2.0 IE BHO - {602ADB0E-4AFF-4217-8AA1-95DAC4DFA408} - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\coShared\Browser\2.0\coIEPlg.dll
O2 - BHO: Symantec Intrusion Prevention - {6D53EC84-6AAE-4787-AEEE-F4628F01010C} - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\SYMANT~1\IDS\IPSBHO.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_01\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Adobe PDF Conversion Toolbar Helper - {AE7CD045-E861-484f-8273-0445EE161910} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O3 - Toolbar: Adobe PDF - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O3 - Toolbar: Norton-værktøjslinjen - {7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA} - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\coShared\Browser\2.0\CoIEPlg.dll
O4 - HKLM\..\Run: [ATICCC] "C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe" runtime -Delay
O4 - HKLM\..\Run: [SigmatelSysTrayApp] stsystra.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Acrobat Assistant 7.0] "C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Distillr\Acrotray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [F-Secure Manager] "C:\Programmer\TDC PC Security\Common\FSM32.EXE" /splash
O4 - HKLM\..\Run: [F-Secure TNB] "C:\Programmer\TDC PC Security\TNB\TNBUtil.exe" /CHECKALL /WAITFORSW
O4 - HKLM\..\Run: [F-Secure Startup Wizard] "C:\Programmer\TDC PC Security\FSGUI\FSSW.EXE" /reboot
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\jre1.6.0_01\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [osCheck] "C:\Programmer\Norton Internet Security\osCheck.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [spywarefighterguard] C:\Programmer\SPYWAREfighter\spftray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RegistryMechanic] C:\Programmer\Registry Mechanic\RegMech.exe /QS
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [updateMgr] "C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AdobeUpdateManager.exe" AcPro7_0_9
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-21-1454471165-1336601894-839522115-500\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe (User 'Administrator')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: Adobe Acrobat Speed Launcher.lnk = ?
O4 - Global Startup: Adobe Reader Hurtigstart.lnk = C:\Programmer\Adobe\Reader 8.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: Adobe Reader Synchronizer.lnk = C:\Programmer\Adobe\Reader 8.0\Reader\AdobeCollabSync.exe
O4 - Global Startup: TDC PC-Sikkerhed.lnk = C:\Programmer\TDC PC Security\backweb\2127079\Program\fspex.exe
O8 - Extra context menu item: &Bloker dette pop up-vindue - C:\Programmer\TDC PC Security\Anti-Spyware\blockpopups.htm
O8 - Extra context menu item: Convert link target to Adobe PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Convert link target to existing PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: Convert selected links to Adobe PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECaptureSelLinks.html
O8 - Extra context menu item: Convert selected links to existing PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppendSelLinks.html
O8 - Extra context menu item: Convert selection to Adobe PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Convert selection to existing PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: Convert to Adobe PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Convert to existing PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_01\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_01\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Internet Explorer-beskyttelse - {300DB664-75B5-47c0-8B45-A44ACCF73C00} - C:\Programmer\TDC PC Security\Anti-Spyware\ieshield.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Internet Explorer-beskyttelse... - {300DB664-75B5-47c0-8B45-A44ACCF73C00} - C:\Programmer\TDC PC Security\Anti-Spyware\ieshield.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\windows\system32\nwprovau.dll
O16 - DPF: {029FDBA6-3547-11D7-AA4C-0050BF051A00} (Rawflow ICD Client) - http://downol.dr.dk/download/netradio/Rawflow.cab
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=39204
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1177521845109
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: Autodesk Licensing Service - Autodesk - C:\Programmer\Fælles filer\Autodesk Shared\Service\AdskScSrv.exe
O23 - Service: Automatisk LiveUpdate-planlægning (Automatic LiveUpdate Scheduler) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\AluSchedulerSvc.exe
O23 - Service: TDC PC-Sikkerhed (BackWeb Plug-in - 2127079) - BackWeb Technologies Inc.                          - C:\PROGRA~1\TDCPCS~1\backweb\2127079\Program\SERVIC~1.EXE
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: Symantec Lic NetConnect service (CLTNetCnService) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: COM Host (comHost) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\VAScanner\comHost.exe
O23 - Service: FSGKHS (F-Secure Gatekeeper Handler Starter) - F-Secure Corp. - C:\Programmer\TDC PC Security\Anti-Virus\fsgk32st.exe
O23 - Service: fsbwsys - F-Secure Corp. - C:\Programmer\TDC PC Security\backweb\2127079\program\fsbwsys.exe
O23 - Service: F-Secure Anti-Virus Firewall Daemon (FSDFWD) - F-Secure Corporation - C:\Programmer\TDC PC Security\FWES\Program\fsdfwd.exe
O23 - Service: FSMA - F-Secure Corporation - C:\Programmer\TDC PC Security\Common\FSMA32.EXE
O23 - Service: LiveUpdate - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\LuComServer_3_4.EXE
O23 - Service: LiveUpdate Notice - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\PnkBstrA.exe
O23 - Service: PnkBstrB - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\PnkBstrB.exe
O23 - Service: SPYWAREfighterRP - SpamFighter APS - C:\Programmer\SPYWAREfighter\spfprc.exe
O23 - Service: Symantec Core LC - Unknown owner - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\SYMANT~1\CCPD-LC\symlcsvc.exe

--
End of file - 10345 bytes
Avatar billede arlet Juniormester
12. november 2007 - 16:59 #1
Umiddelbart ikke noget galt..

Nogle problemer eller bare et tjek??
Avatar billede arlet Juniormester
12. november 2007 - 17:00 #2
Dit Java er forældet, derfor skal du afinstaller dit Java via Kontrolpanel => Tilføj/Fjern Programmer. Af sikkerhedsmæssige årsager, skal den gamle version af programmet slettes, inden man henter nyeste version.

Hent derefter den nye version Java her:
http://www.java.com/en/