Avatar billede coolpool Nybegynder
12. november 2007 - 15:58 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Sidetal forsvinder når jeg udskriver

Jeg har skrevet en opgave på 14 sider, hvor jeg har sidetal på alle 14 sider.

Når jeg udskriver dokumentet kommer der rigtigt nok sidetal på NÆSTEN alle siderne. Der mangler på side 7 og 8. På skærmen er der sidetal på alle siderne.

Hvordan løser jeg det problem?
Avatar billede coolpool Nybegynder
12. november 2007 - 15:58 #1
Ups, jeg glemte lige at skrive, at det er Word 2007.
12. november 2007 - 16:05 #2
Kontroller at sidetallene på side 7 og 8 ikke er placeret udenfor printerens udskriftsområde.
Avatar billede coolpool Nybegynder
12. november 2007 - 16:34 #3
De har jo samme placering som alle de andre sidetal. Det virker lidt som om den undlader at udskrive sidefoden på side 7 og 8.
Avatar billede word-hajen Nybegynder
12. november 2007 - 18:33 #4
Har du nogle sektionsskift? Har du på nogen måde "rodet" med sidetallene? Har du prøvet at fjerne dem og indsætte dem på ny? Har du andre ting placeret i sidefoden?
12. november 2007 - 18:54 #5
Ja, det fremgår jo ikke ligefrem af spørgsmålet!
Vi prøver blot at hjælpe dig.
Avatar billede caslin Nybegynder
27. november 2007 - 17:16 #6
Hey coolpool,
en let løsning - forklarer ikke dit problem, men løser det :
I dokumentet som driller => ctrl+a => ctrl+c
Avatar billede caslin Nybegynder
27. november 2007 - 17:20 #7
Hov...ramte lige forkert :-)

Hey coolpool,
noget er gået alt i formatering med din sidefod.

En let løsning - forklarer ikke dit problem, men løser det :
I dokumentet som driller => ctrl+a => ctrl+c
Åbn nyt dokument
Vælg "Rediger" => "Udklipsholder" => Vælg "Indsæt alle"
Indsæt sidetal påny i sidefoden.

Det er vigtigt at du gør som ovenstående og ikke bare ctrl+c i det nye dokument, for så medtager Word sidenummeringen. Du skal heller ikke markere den tekst du vil indsætte i Udklipsholderen. Gør nøjagtigt som jeg beskriver herover :-)
Avatar billede coolpool Nybegynder
18. august 2010 - 14:20 #8
Lukker.