Avatar billede kendanmark Praktikant
11. november 2007 - 22:24 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Fuldt integreret webshop og regnskabssystem

Hej alle,

Findes der ikke et webshopløsning, hvor regnskabsdelen er 95-100% integreret?

Jeg er træt af at opdaterer data to steder, manuel flytning af data mellem systemer etc. - er spild af iværksættertid!

Max. integreret automatik mellem webshop - økonomisystem - forsendelse,

Jeg vil sætte stor pris på relevante løsningmodeller, jeg har ledt Internettet tyndt efterhånden!
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
11. november 2007 - 22:31 #1
www.e-conomics.dk

De har et API-modul som man kan bruge i deres system...
Men der findes mange andre systemer som kan det samme...
Avatar billede fxj Juniormester
11. november 2007 - 23:17 #2
Der er et par løsninger her som begge bruger SummaSummarum
http://www.bgsys.dk/e_commerce_med_lux_shop-a-9.html?osCsid=bca9791249f3d5eb150f4f32ff87d516

http://www.moskjaer.dk/default.asp?pageid=41

Begge sider linker til SummaSummarum, som du kan læse mere om her
http://www.summarum.dk/

Med venlig hilsen
Flemming
Avatar billede tp_aalborg Nybegynder
12. november 2007 - 09:38 #3
Jeg kan anbefale www.moskjaer.dk, da vi selv bruger dem.
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. november 2007 - 12:15 #4
Det kommer helt an på hvad 100% integration betyder. Er det 100% integration af ordrer og kunder, eller er det også lagerstyrring, produkter etc etc.

De fleste kendte systemer såsom scannet.dk dandomain.dk etc har tilkøbsmuligheder til forskellige økonomisystemer der er mere eller mindre integreret i shoppen.
Avatar billede yensen74 Nybegynder
12. november 2007 - 21:53 #5
Avatar billede snappi-v Nybegynder
03. december 2007 - 09:21 #6
Kendanmark, har du fundet en løsning? Ellers vil vi gerne give et tilbud på opgaven. De fleste økonomisystemer, har mulighed for at integrer med en webshopløsning. Vi har erfaring med Stellar & e-conomics.

http://www.webmoni.dk / kontakt@webmoni.dk
Avatar billede kendanmark Praktikant
03. januar 2008 - 21:51 #7
Har aldrig fundet den rigtige løsning, men har pt kig på regnskabsdelen hos Mamut og leder efter en passende shop der arbejder sammen med Mamutsystemet.
Har også kig på www.aesiras.dk men savner nogle online webshop referencer herfra...