Avatar billede hyldez Nybegynder
10. november 2007 - 17:42 Der er 2 kommentarer

Samsung SyncMaster 2232BW - HJÆLP

Hej..

Jeg købte for nogle uger siden SyncMaster 2232BW - Dejlig sag.. MEN har fået et problem,, skærmen har det med at slukke og tænde i perioder.. Som om den skifter opløsning, uden at skifte.. Den bliver ikke bare sort.. Men slukker og tænder helt.. Billedet fejler intet.. Køre med 1680x1050 opløsning, har prøvet at køre i andre opløsninger.. Men den gør det stadig.. Og den gør det med korte mellemrum, og kun i perioder..

Har prøvet lidt forskelligt, afinstallere skærm drivere, grafikkort driver osv.. Har prøvet at køre den analog og digital.. Men uden held..

Så ville høre om der er andre der har haft problemer med denne skærm ?? Eller sidder der et klogt hoved som kan hjælpe mig..
Avatar billede samohtrelhe Praktikant
10. november 2007 - 22:39 #1
Kontroller venligst Refreshrate under "Egenskaber for skærm", fanebladet "Indstillinger", "Avanceret" og fanebladet "Skærm"
Den SKAL stå til 60Hz. Ikke højere.
Gør den det, så prøv den på en anden PC og byt den hvis problemet stadig er der.
Avatar billede hyldez Nybegynder
11. november 2007 - 00:28 #2
Den står til 60hz.. Skærmen er helt død nu.. Så det bliver sendt til ombytning..