Avatar billede nolte Nybegynder
09. november 2007 - 22:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lave en installatoins dvd med WinXP, Office, samt div. SW

Hej,
Hvordan kan jeg lave en installations cd / DVD som automatisk installere WinXP, office, adobe reader + andre programmer samt div. opdateringer fra Micosoft.

Som sagt skal det hele kunne gøres ved at isætte cd/DVD'en i drevet læne sig tilbage og det hele bliver installeret uden yderlige indtastninger fra min side.

Har prøvet Nlite, men kan ikk se hvor officepakken kan indsættes.

Hvordan laver jeg en sådan CD/DVD ?
Findes der et program som kan dette ( og er meget nemt at bruge)
Jeg vil helst undgå et bruge image tools
Avatar billede trav4u2 Novice
09. november 2007 - 23:01 #1
Hvorfor vil du helst vil undgå image software?
Efter min opfattelse er det den optimale løsning.
5 minutter og så er dit system på plads.
Avatar billede samohtrelhe Praktikant
10. november 2007 - 00:49 #2
En lidt langhåret, men rigtig solid løsning, er et IMAGE lavet med Acronis Workstation og universal restore.
Det restorer på 12 min (win + Office + antivir mm.) over nettet (eller hurtigere fra DVD) og samme image kan restores på alle maskintyper.

Komplet vejledning, også til alternativt boot medie på:
http://www.phys.au.dk/~the/
Avatar billede haverslev Novice
10. november 2007 - 09:07 #3
Avatar billede haverslev Novice
20. marts 2008 - 20:46 #4
Avatar billede nolte Nybegynder
05. maj 2008 - 22:29 #5
tak