Avatar billede christiansen2 Nybegynder
09. november 2007 - 16:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

HP slukker

Jeg har en HP pavillion computer som har den fejl at den lukker ned. Det sker oftest kort tid (5-15 min) efter at den er tændt og det sker helt uden varsel, den lukker ikke programmer men slukker bare pludselig for alt, er der nogen som har oplevet lignende og har et bud på hvordan fejlen rettes?
Avatar billede simlau Nybegynder
12. november 2007 - 18:45 #1
Hvis den er under 2 år gammel, så lave en RMA på den og få det lavet.

Hvis den er ælder, kan det være ram, strømforsyning eller varme problemer.

Har du nogle oplysninger om hvad for noget hardware der sidder i den, dette gør det meget nemmer at hjælp med at fejlsøge.

Hilsen Simlau
Avatar billede jodr2009 Nybegynder
12. november 2007 - 18:53 #2
Du gør sådan her:

Gå til "START" også højre klikker du på "DENNE COMPUTER" og vælger "EGENSKABER" og vælger fanebladet "AVANCERET" Og under vinduet med "Start Og Genoprettelse" trykker du "INDSTILLNINGER" og så fjerner du fluebenet ved "Genstart Automatisk"

Mvh Jodr
Avatar billede christiansen2 Nybegynder
12. november 2007 - 22:31 #3
Jeg har selv forsøgt adskille løsninger og det du foreslår har jeg allerede prøvet.
Avatar billede christiansen2 Nybegynder
12. november 2007 - 23:48 #4
til "simlau" jeg kender mange forkortelser men hvad betyder RMA
Avatar billede simlau Nybegynder
13. november 2007 - 00:59 #5
RMA = Return Merchandise Authorization

At du levere den tilbage på din reklamations ret, og får dem lavet det.