Avatar billede bluesnix Nybegynder
09. november 2007 - 09:26 Der er 5 kommentarer

Galleri vises meget forskelligt i browsere

Kære eksperter

Jeg har endelig fundet et gallery, som er acceptabelt som modul til mit Joomla! site. Desværre vises det kun 'rigtigt' i Opera og FF.

Nogen der har en forklaring på det?

Galleriet ses på forsiden her:

www.zhubao.dk
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2007 - 09:52 #1
hmmm, jeg synes nu det ser ens ud i Firefox og Internet explorer.

Bare lige som bonusviden synes jeg du skal sørge for at få skaleret dine billeder så de passer siden f.eks. på siden: http://zhubao.dk/index.php?option=com_content&task=view&id=40&Itemid=71 hvor du linker til et enormt stor billede (http://zhubao.dk/images/stories/soelvsmykker/dscn7133.jpg). Samme problematik har du lavet flere steder på sitet.
Avatar billede bluesnix Nybegynder
09. november 2007 - 10:08 #2
Tak lacops!

Men jeg får nu altså meget forskellige resultater i forskellige browsere, og jeg har testet siden på flere maskiner. Hmmm... mærkeligt...

Mht billederne, så skal du have mange tak for kommentaren. Jeg ved det godt. Foreløbig er billederne bare illustration. Hende, jeg har lavet siden for, skal selv uploade billeder, og jeg har gjort hende opmærksom på, at hun skal resize dem. Men mange tak for opmærksomheden!

Jeg føler ikke helt, at jeg kan give dig points (endnu), da jeg ikke fik svar på spørgsmålet... :-( sorry
Avatar billede winners79 Nybegynder
09. november 2007 - 17:10 #3
Bare en lille kommentar, forsiden er også ens på min FF og IE
Avatar billede bluesnix Nybegynder
09. november 2007 - 18:19 #4
:-)

Det er sgu mærkeligt. Hvilken IE bruger I? Hos mig vises galleriet slet ikke i IE7 - FF er som sagt helt perfekt. I IE 6 er galleriet pludselig hoppet ned et hak.
Avatar billede bluesnix Nybegynder
09. november 2007 - 18:26 #5
Sorry... min fejl. Nu kan jeg se, hvad jeg har gjort galt: Scripting var sat til 'disable' af en eller anden mærkelig grund i IE7.

Hvordan ser det ud i jeres IE6?