Avatar billede zahi Nybegynder
08. november 2007 - 13:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Deaktivere Lyd

Hej

Jeg vil gerne deaktivere lyd i min Windows, fordi hver gang jeg får mail eller skriver noget forkert larmer den med den mærkelige lyd.

Jeg har kigget i Kontrolpanel og deaktiveret den men det hjælp ikke.
PC var født med Vista men jeg har installeret også XP og kører på XP'en til daglig.

Er der nogen der har en forslag til hvad kan jeg gøre?
Avatar billede madseksperten Nybegynder
08. november 2007 - 14:01 #1
under lydindstillinger fra kontrolpanelet, som du jo har været inde på, er du sikker på du ikke har valgt et lydtema under fanebrevet "lyde"??
Avatar billede vejmand Juniormester
08. november 2007 - 14:01 #2
Er det dette du har gjort i kontrolpanel?

Kontrolpanel -> Lyde og lydenheder -> Lyde -> Programhændelser -> Markér "Ny postmeddelelse" -> Under "Lyde" vælger du "Ingen" -> OK
Avatar billede zahi Nybegynder
08. november 2007 - 14:18 #3
vejmand
send et svar fordi det hjælp med din et fjerne lyd på denne måde
Avatar billede khauge Nybegynder
08. november 2007 - 14:31 #4
Ovenstående deaktiverer jo kun lyden får "ny post", men som jeg forstod det er det alt lyd i Windows der skulle deaktiveres?

Ellers gør du bare sådan her:

Kontrolpanel -> Lyde og lydenheder -> Lyde -> I listen under lydtema vælges det blanke felt.
Avatar billede vejmand Juniormester
08. november 2007 - 14:38 #5
Velbekomme, svar kommer her.  :-)