Avatar billede lesp Nybegynder
08. november 2007 - 12:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kopier mappe fra serveren til en anden server og kopier database

Er det muligt at ordne at kunne kopiere nemt for en uerfaren programmør at kunne kopiere database og mappe til en anden server?
Avatar billede khauge Nybegynder
08. november 2007 - 14:34 #1
Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår dig, men du har altså en mappe med en database i på en server som du så skal have kopieret til en anden server?
Avatar billede lesp Nybegynder
27. november 2007 - 12:52 #2
At kopiere hele MySQL databasen.
Avatar billede lesp Nybegynder
05. december 2007 - 18:00 #3
Hvis jeg fx. bruger surftown som host på et surftown domæne, kan jeg så alligevel kopiere mappen?