Avatar billede thunderdwarf Nybegynder
08. november 2007 - 08:28 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Udskrive 2 faktura

Jeg vil gerne have så der bliver udskrevet 2 kopier som standard i C5 4.0, når jeg udskriver en faktura. Er der nogen der ved hvor indstillingen rettes?

Er det ikke noget under Generelt->tilpasning->udviklingsmenu?
Avatar billede illemann Novice
08. november 2007 - 08:46 #1
Under Debitor/tilpasning/Aktionslister/Standard
Skriver du 1 i kolonnen kopier udfor ordfaktura.
Avatar billede thunderdwarf Nybegynder
08. november 2007 - 08:56 #2
Fantastisk! Ved du så om man kan få skrevet kopi som standard på den ene kopi?
Avatar billede illemann Novice
08. november 2007 - 09:16 #3
Hvis du under samme punkt laver en linie mere magen til den du rettede.
Altså
Ordfaktura Ordre_faktura og med samme afkrydsning.
så bliver anden kørsel en kopi. Nu kan du så vælge hvor mange originaler og kopier du vil have ved hjælp af feltet kopier.
Avatar billede thunderdwarf Nybegynder
08. november 2007 - 09:45 #4
Jeg har nu to linier der er identiske
Men der kommer da ikke til at stå "Kopi" på den ene?!
Avatar billede illemann Novice
08. november 2007 - 09:53 #5
Har du prøvet at skrive en faktura.
Der skulle gerne komme 2 promt bokse op hvor du kan vælge udskriv til printer.
Efter første udskrift til printer bliver der sat mærke i fakturajournalen i feltet udskrevet. Herefter vil den næste udskrift blive en kopi. Husk du skal skrive til printer.