Avatar billede tearz Nybegynder
07. november 2007 - 21:48 Der er 7 kommentarer

umuligt at formatere en Hp pavillion?

Min kæeste har sådan en smart bærbar hp pavillion, desværre fungere den ikke længere, problemer med at læse cd-drevet og nu er det bare blå skærm og genstart når man prøver at tænde den.

Den automatiske gendannelse man kan gå ind i ved at trykke F12 under opstart synes at være den rette løsning men instedet for at gå i gang med at geninstallere har jeg bare den karakteristiske blå windows installtions skærm og videre kommer den ikke.

har ikke mulighed for at gøre det er via cd desværre da cd-drevet jo som sagt var i stykker. Nogle ideer?
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2007 - 21:52 #1
Hvordan havde du så tænkt dig at geninstallere? Hvis du kan boote fra USB kan du bruge en USB-nøgle
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2007 - 21:56 #2
Avatar billede haverslev Novice
07. november 2007 - 22:06 #3
Er du sikker på at det ikke er F10 du skal trykke på, for at få adgang til den recovery partition ?
Se her:
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?dlc=en&lc=en&product=83514&lang=en&cc=us&docname=bph07145
Avatar billede peet-49 Novice
08. november 2007 - 08:11 #4
F10 på XP og F11 på Vista under opstart starter recovery
Avatar billede m2000 Nybegynder
08. november 2007 - 08:51 #5
Hvis den har diskettedrev ka du jo prøve at starte en installation og se om cd drevet virker der
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2007 - 15:42 #6
Hvad med lidt respons??
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2007 - 08:56 #7
Hallooooooooooooooo