Avatar billede martin_moth Mester
07. november 2007 - 19:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hjælp til at finde filmklip

Hej

Jeg har brug for sjove filmklip, der illustrerer følgende poienter:

1. Det at få en god ide
2. Det at prøve noget nyt
3. Det at turde/kunne tale til en forsamling
4. Det at afprøve ting/ideer (trail and error)
5. det at have det sjovt
6. Det at være kreativ
7. Det at turde udfordre en ledelse (chef e.l.)

Der skal så bare i filmklip vises det totalt omvendte, eller noget der kikser - bare det er sjovt.

F.eks.

ad 1. Et klip med en virkelig dårlig ide!
ad 5. Et klip med noget der virkelig ser kedeligt ud, eller en der keder sig

ad 4. F.eks. denne film - en der har fået en ide, prøver det - og kikser http://www.youtube.com/watch?v=N1bpTOW4a6Q

osv.

Nogle der har nogle sjove klip der kan bruges til at illustre ovenstående? Skal finde alle klip i løbet af de næste par dage. Selv søger jeg rundt på youtube, men der er sgu mange film at søge i :o(
Avatar billede phuc69 Juniormester
08. november 2007 - 13:32 #1
Der den med 2 munke som for første skal bruge en bog. Har ikke lige tid til at finde det
Avatar billede skumle Nybegynder
08. november 2007 - 13:43 #2
Hvad med denne Steve Balmer fra MIcrosoft, http://www.youtube.com/watch?v=wvsboPUjrGc
Avatar billede martin_moth Mester
08. november 2007 - 13:56 #3
skumle: Fin, den kan godt bruges. Har brug for flere :o) Det kunne også være det modsatte, en der er meget kedelig, hvor hele forsamlingen falder i søvn.

Og så også inden for alle de andre kategorier - næsten alt kan bruges, bare det er sjovt (skal helst også være nogenlunde sjovt uden lyd)
Avatar billede skumle Nybegynder
08. november 2007 - 14:25 #4
09. november 2007 - 08:02 #5