Avatar billede quaade05 Nybegynder
06. november 2007 - 18:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Blæser til bærebar

hej

vil gerne skifte blæseren på min bærebare, da jeg syntes den bliver for varm når jeg spiller.

nogle blæsere i vil anbefale, og hva skal man holde sig fra?
Avatar billede j3ppah Novice
07. november 2007 - 08:46 #1
er det fordi den bliver for varm, eller fordi den begynder at kører langsomt?...
Hvis det er bare er fordi den bliver varm, ville jeg helt holde mig fra at skifte blæsere.
Da det er et større projekt alt efter hvilken model det er, hvis det er fordi den begynder at køre langsomt pga, den bliver varm. TROR jeg bare du kan hoppe ind i en forretning og be om en fakta på nogle forskellige blæsere. så kan du jo vælge ud fra det.
Avatar billede quaade05 Nybegynder
10. oktober 2008 - 15:58 #2
ming