Avatar billede sonny84 Nybegynder
06. november 2007 - 12:47 Der er 1 kommentar

HJÆLP har fået en masse dårlige ting ind på computeren

Hej

jeg håber der er en derude der står og kan hjælpe mig,
det startede i nat hvor der pludselig kommer en system alert og den vil meget gerne have jeg downloader og installere bestseller virusprogram den er faktsik så flink at gå ind på siden for mig,
derudeover ligger den selv genveje på skrivebordet og hvert 2 minut kommer der en popup med en system alert,jeg har også fået security toolbar 7.1 lagt ind som jeg ikke lige ønsker, også lukker den også mine internet sider ned for at gå ind på bestseller antivirus´s side.

jeg har selv k'rt spybot men det hjalp ikke har lige hentet avg antivirus det lader heller ikke til at med problemmet.

De 5 minutter jeg har skrevet her har jeg fået popup ca 6 gange.
HJÆLP
06. november 2007 - 12:54 #1
UHA da da ...
(Men lyder velkendt *S*)

Følg denne guide -> http://www.eksperten.dk/artikler/1123