Avatar billede ibleif Nybegynder
05. november 2007 - 13:38 Der er 3 kommentarer

Fra POP3 til IMAP (Kerio MailServer)

Hej alle

Jeg har en mailkonto på en Kerio Mailserver lige nu som kører med alm. POP3. Dette betyder at alle de mails jeg har fået i tidens løb ligger lokalt på min outlook-client. Dette er lidt træls når jeg tilgår min email via webmail f.eks, og jeg kunne derfor godt tænke mig en IMAP konto. Det er selvfølgelig ikke noget problem at oprette en ny IMAP konto, men er der nogen som ved om jeg kan få alle de mails jeg har liggende lokalt på min outlook-client med i det nye IMAP system?

Ved ikke lige om kategorien er helt rigtig her, men håber på hjælp. På forhånd tak.

// Ibleif
Avatar billede kenp Novice
05. november 2007 - 20:29 #1
Hvis du ændre din konto til imap på serveren.

Og ændre/opretter en konto i outlook. så vil du kunne trække de gamle beskeder over på den nye konto, også skulle det virke. (jeg har ikke prøvet med Kerio mailserver, da jeg selv bruger argosoft mailserver og det virkede bare)
Avatar billede ibleif Nybegynder
18. august 2010 - 20:20 #2
Vil du have point? ... her et par år efter. :)

// Ibleif
Avatar billede kenp Novice
18. august 2010 - 20:58 #3
hivs du mener :D