Avatar billede kicker Nybegynder
02. november 2007 - 14:22 Der er 3 kommentarer

Opdater usb

Hejsa...

Jeg står med en printer, hvor at jeg får besked 'Enheden kunne ikke genkendes', hver gang jeg sætter den i, og det har drivere og kan også bruges til windows vista.

Hvad kan jeg gøre for at få den til at virke?

Jeg kom selv til at tænke på om jeg skulle opdatere usb, opdatere BIOS, eller hvad jeg skal gøre.

Mit bundkort er Asus p5b-e
Min printer er HP Photosmart D5160
Og jeg bruger windows vista home premium 64bit
Og min BIOS version er pt. på 1101

Håber i kan hjælpe...
Avatar billede pidgeot Nybegynder
02. november 2007 - 14:25 #1
Der er måske nok Vista-drivere, men er det 32-bit eller også 64-bit? 64-bit Windows kan nemlig ikke bruge de samme drivere som 32-bit.
Avatar billede kicker Nybegynder
02. november 2007 - 14:29 #2
Hp har lavet drivere til vista 64 bit, men problemet er at den ikke kan blive genkendt...
Avatar billede fuglen1 Novice
03. november 2007 - 01:08 #3
kicker: Du flytter bare printeren til en anden usb port så skulle det problem være løst.
Har selv haft det problem i xp, hvor jeg skulle flytte enheden til en anden port på hubben og så kørte det igen .

Dit bundkort har op til 10 usb porte så der er rigeligt at tag af.