Avatar billede caller Nybegynder
01. november 2007 - 20:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Netgear WGR614 v6

Hej,

Jeg har en netgear WGR614 v6 router der kører meget ustabilt mht internetbrug.
Vi er i alt 3 computere på netværket, 2 trådløse og en kablet til routeren.
Vi oplever flere gange om dagen at den kommer frem med "siden kan ikke vises", dog forbliver programmer som msn, skype mv. online. Jeg har i samme ombæring afprøvet min DL hastighed der ligger på det normale (ca 250KB/s), efter at afbryde denne kan siderne stadig ikke vises. For at løse problemet laver jeg det gode gamle tænd/sluk for routeren, og så kan den lidt igen. Dog kan problemet opstå igen efter 10 min. tid.
Jeg har én gang prøvet at resette routeren dog uden succes. Det skal lige siges at de 3 computere tit er på, på samme tid, og at internettet bliver brugt flittigt hver dag.
Kan dette være en fejl på routeren? er der nogle indstillinger man kan pille ved? er det evt en firewall eller andet?

Da det bliver brugt så flittigt som det gør er det et svar der er mere værdifuldt end som så :)

På forhånd tak
Avatar billede caller Nybegynder
04. november 2007 - 18:05 #1
Det hjalp ved at skifte kanal på routeren
Avatar billede justrace Novice
10. november 2007 - 23:50 #2
Smid et svar til dig selv og tildel point så du får lukket. :-)
Avatar billede caller Nybegynder
14. marts 2010 - 17:22 #3
+1