Avatar billede Slettet bruger
01. november 2007 - 15:08 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Ny hjemmeside/Firma - Scan Support

Hejsa.

Jeg sidder og er igang med at lave mig et design til mit eget firma der hedder "Scan Support".

Umildbart synes jeg selv det er godt overskueligt, men det behøver det jo ikke at være for alle en hver, så det ville være rart at have nogen andre synspunkter på det :-).

Håber i kan lide det.

Med Venlig Hilsen
Simon Duun
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2007 - 15:08 #1
Nåh ja, glæmte adressen :D

http://www.SimonsWeb.dk/ScanSupport
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2007 - 15:09 #2
http://simonsweb.dk/scansupport/ - åbenbart understøtter min server ikke små og store bogstaver :(
Avatar billede -flow- Nybegynder
01. november 2007 - 17:02 #3
Hmm pænt overskuelig.. Måske en smule for stilren.. Hvad er det lavet i
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2007 - 17:05 #4
Ren html og CSS - Plus noget Photoshop.

Hvad mener du forresten med at den er for stilren? :)
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2007 - 17:06 #5
til kodning har jeg selvfølgelig brugt den mest geniale editor nogensinde:

NOTEPAD!
Avatar billede mindfreak Nybegynder
02. november 2007 - 11:43 #6
En hurtig vurdering:

1. Grå i grå er kedeligt og anonymt.
2. Logoet / teksten er kedelig og med en for kraftig drop shadow
3. Hvorfor bruger du en tabel - der er da ikke noget på den side der kræver en tabel

Forslag

1. Brug kontrast farver
2. Få lavet et ordentlig logo
3. Gør menuen mere menu agtig ok ikke blot en samling links

Alt i alt ville jeg nok anbefale at bruge en eller anden form for skabelon da design / kodning tydeligvis ikke er din stærkeste side :)

Lyder hårdt, men jeg vil hellere være ærlig end at sidde og blot lukke gas ud.
Avatar billede viggosmor Nybegynder
02. november 2007 - 13:39 #7
Ja, jeg vil give de andre ret, den er jævn trist at se på.. ufattelig grå og trist. Undskyld, men tror ikke du får mange kunder i butikken med den side...
Avatar billede -flow- Nybegynder
02. november 2007 - 14:10 #8
Synes selve opsærningen med de 3 kasser er meget pæn.. og du har valgt at kære den "sikre" stil.. men det er nu ikke særlig sikkert fordi den er for grå og det ser lidt trist ud..
Istedet for at bare bruge en font, ville jeg lave et logo i photoshop du kunne have... og så få lavet en flot menu med nogen knapper som fx kan skifte farve når du kører musen hen over..
Avatar billede mr.burns Nybegynder
03. november 2007 - 17:21 #9
Hvis du gjorde den venstre kasse lige så lang som den til højre for den, ville det hjælpe meget. En anden front (tekst) ville også gøre underværker, lidt mindre også.
Men som der er blevet sagt, så lidt andre farver, og hvis I vil rådgive andre omkring hjemmesider så skal jeres nok være af en højere standard.
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2007 - 11:43 #10
Tak for alle svarene. Ja det er rigtigt at det måske alt i alt er et lidt kedeligt design. hmm... prøver at se hvad jeg kan gøre for at det bliver lidt pænere.

vender tilbage senere, med måske noget nyt!
Avatar billede dysp Nybegynder
19. november 2007 - 14:57 #11
Du raper photoshops standard funktioner i nummeren. Prøv at lege med funktionerne, i stedet bare køre standard.

Jeg kan fx nævne eksemplet med "drop shadow", som du bare har sat til en trist distance og lidt mindre opacity. Hvis du kigger på de fede sites rundt omkring, er folk begyndt at fjerne de lange distances' fra teksten og laver enten distance 0, eller en lav distance med høj opacity, for at give det en markant skygge.
Du har lavet en grim mellemting.

Dine "budede" frames fungerer overhovedet ikke og dit grå layout er for trist og anonymt.

Gør noget ved billederne i banneret.(drop shadow, distance:0, opacity 50 fx)

Fjern ":: ::" om "menu", det virker så "se-jeg-har-et-fedt-nick-i-CS".

Lad være med at give support til "webdesign", da du tydeligvis selv er på begynderstadiet.

Tag ikke det som en sviner, men tag det som konstruktiv kritik, selvom tonen er lidt hård - men det har jeg lært af top model, at den skal være :D
Avatar billede dysp Nybegynder
19. november 2007 - 14:57 #12
Det var et svar.