Avatar billede karate-konrad Nybegynder
31. oktober 2007 - 19:13 Der er 5 kommentarer

Får denne fejl koed 0x80070456

Når jeg prøver at overfører filer fra min computer til et memory card får jeg ofte denne fejlkode 0x80070456... Det er ikke alle filer den gør det ved, ud af 43 filer jeg lige har prøvet at overfører igen er der 37 filer der er kommet med, altså 6 gange fik ejg fejlkoden, temmelig belastende.

Den kan også finde på at gøre det når jeg kopiere den anden vej..

Jeg googlede lidt rundt og fandt ud af jeg ikke var den samme med dette problem, men igen ikke nogen der har et endelig svar på denne fejlkode, ville sådan set bare høre om der er nogen herinde der ved hvad denne fejlkode har at sige...??

Er det Vista der igen viser sig fra sin dårlige side?

Nogen der har en løsning på dette??? Ha<r været inde og lede på Microsoft, men der kommer der er ikek til at finde noget, andet end en ubrugelig tekst jeg fatter minus af.

Håber nogen har en løsning på hvad jeg evt kan gøre...

//Stig
Avatar billede karate-konrad Nybegynder
31. oktober 2007 - 19:15 #1
Hov skal lgie rette mig selv, 17 filer kom over, altså 26 gange fik jeg den fejl kode.
Avatar billede karate-konrad Nybegynder
31. oktober 2007 - 19:18 #2
Komplet fejl meddelelse

En uventet fejl forhindre denne handling. Noter fejlkoden, som kan være nyttig, hvis du har brug for yderligere hjælp

Fejl 0x80070456 Anmodningen kunne ikke udføres, da der opstod en I/O enhedsfejl.
Avatar billede superanden Nybegynder
31. oktober 2007 - 19:30 #3
Er det de samme filer den gør det med.? Hvis du nu prøver at slette dem på memory kortet og overfører igen.?

Har du prøvet om du har sammme problem med et andet SD-kort.?

Har du prøvet at opdatere driveren til din sd-kort læser.?

Hvis du er i tvivl om hvordan det sidste gøres må du skrive hvilken computer du har og med hvilket bundkort, så kan vi hjælpe dig.
Avatar billede karate-konrad Nybegynder
31. oktober 2007 - 20:00 #4
Det 1 er ikke altid de samme filer den gør det ved, og har prøvet flere sd kort nu, og det er det samme...

Det sidste ved jeg så ikke hvordan jeg gør, men det er en indbygget kortlæser, men bundkortet er et asus m2r-fvm.

hmm leder bare rundt på nettet og alle siger de ikke har nogle problemer når de prøver at gøre det samme på en xp computer, suk hvorfor skilte jeg mig af med min. suk suk...
Avatar billede karate-konrad Nybegynder
31. oktober 2007 - 20:38 #5
Hov skulle også skrive hvilken computer jeg havde, det er en fujitsu siemens scaleo l stationær, med et asus m2r-fvm bundkort