Avatar billede rdc Nybegynder
31. oktober 2007 - 10:33 Der er 7 kommentarer og
5 løsninger

kritik af design ønskes

hej allesammen..

bare fyr løs med jeres meninger...

siden er: www.ege-auto.dk
Avatar billede dstjulle Nybegynder
31. oktober 2007 - 10:38 #1
hej jeg kan godt lide den baggrund men jeg syndes den lilla farve ikke helt passer til både billedet og til baggrunden, det er også er mega fedt billede men jeg syndes at du ksla lave den lilla fave en lidt mørker grøn eller blå (næste samme fave som din baggrund )

jeg vil give den 4/5 på grund at den lilla fave :-)
Avatar billede rdc Nybegynder
31. oktober 2007 - 10:49 #2
ok, mange tak for dit indlæg... jeg har det også selv lidt med den lilla farve... men synes du ikke at den gør det godt, mht opmærksomhed på siden? eller synes du den er skriger "skrid dette er en hjemmeside for piger" :)
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
31. oktober 2007 - 11:20 #3
Min første indtryk var en skrot-handel, grundet top-billedet, med de roede biler.

Prøv at lave en collage, hvor bilerne ikke er så rodede, gerne med værksted-situationer også ...det er jo et bilværksted.
Avatar billede mindfreak Nybegynder
02. november 2007 - 11:50 #4
Hvis man vil have bygget en mur ringer man til en murer..hvis man vil have en hjemmeside får man fat i en webdesigner.
Avatar billede -flow- Nybegynder
03. november 2007 - 11:18 #5
synes ikke du har ramt totalt forkert med banneret.. så vil give ret i der sku være nogle værkstedsting på.. Eller også skulle du holde dig til bilerne og fjerne motoren midt i det hele .. men jeg tænker ihvertfald ikke skrothandel.. Det virker sådan som en god hjemmeside da du har valgt de skinnende nye biler, audi og skoda og en mercedes, men den blå bil ku godt fjernes og den der opel ude i siden, men fint at bilerne gennemgående har den samme farve..
Og så en anden skrift til banneret..
Avatar billede -flow- Nybegynder
03. november 2007 - 11:24 #6
Du skal også klart have ale lygterne den samme farve næsten.. Så de nærmest lyser. og er det en skoda ude til højre også? den er lidt fesen
Avatar billede dstjulle Nybegynder
05. november 2007 - 07:58 #7
jeg syndes det er en ok side og at den fanger det den skal som jeg har skrevet (31/10-2007 10:38:45 ) og at der kun er de små ting som jeg har beskrevet hvis du vil have det uddybet mere er du velkommen til at skrive igen jeg skal nok kikek her ind af og til :-)
Avatar billede rdc Nybegynder
06. november 2007 - 13:12 #8
tak for jeres indlæg allesammen.... opret et svar allesammen så pointsene kan deles ud... til dig mindfreak; læs spørgsmålet en gang til før du overhovedet svarer...
Avatar billede dstjulle Nybegynder
15. november 2007 - 14:09 #9
svar
Avatar billede beck69 Nybegynder
15. november 2007 - 14:10 #10
lidt fimset farve for et bilfirma ;-)
Avatar billede lienhoeft Nybegynder
18. november 2007 - 15:14 #11
godt, overskueligt design, men bileder kunne godt vaere i bedre kvalitet. og under fanen "auto elektrik" (elektronik?) hvor der står "ring evt. for at høre mere", så skriv tlf. nummeret dér...
Avatar billede dysp Nybegynder
19. november 2007 - 15:05 #12
Din overgang mellem billerne i banneret er for markant og tydelig.

Teksten i banneret giver udtryk for en overdrevet brug af photoshops funktioner. Lav en mindre opacity på stroke, samt en drop-shadow med distance: 0, size 10 og opacity ~50 på.

Dine gradient både øverst og i "indholds-framen" er for markant og det spiller ikke.
Det spiller heller ikke overhovedet, at den frame er spejlet. Grimt :)

Find en mindre skrifttype, det er lige stort nok tekst.

Ellers er det da ikke det værste.