Avatar billede vonb Nybegynder
31. oktober 2007 - 10:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Køb af trådløs router

Jeg skal til at investerer i en trådløs router og har absolut ingen forstand på den slags. Den skal bruges til at koble mellem 2 og 4 computere på nettet og må have en max pris på omkring 700-800 kr. Havde overvejede at købe en Mac Airbase, men er i tvivl om deres kvalitet i forhold til PC.
Er der nogen derude der kan hjælpe mig og anbefale noget.
Krav:
Pris 700-800 kr.
Opfylde en 5Mbits forbindelse.
Let at sætte op og sikrer.
Skal kunne hoste 2-4 computere.

- Lasse

Ps. skal også bruge et netkort til en bærbar, men er i tvivl om hvad jeg skal købe?
Avatar billede scubaken66 Nybegynder
31. oktober 2007 - 10:38 #1
Jeg har selv den her: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=18516

Den er ret nem at have med og gøre, og prisen holder fint til dit budget, så den ville jeg vælge hvis jeg var dig.

Så kunne du jo smidde sådan en her: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=39222 I den bærbare.
Avatar billede plundborg Nybegynder
31. oktober 2007 - 11:31 #2
Hvorfor overvejer du Mac Airbase, har du noget mac udstyr blandt de 2-4 computere ?
Avatar billede scubaken66 Nybegynder
02. november 2007 - 09:19 #3
Respons
Avatar billede vonb Nybegynder
10. december 2007 - 20:57 #4
Undskyld jeg var så lang tid om af svarer, men har lidt under en flytning plus diverse.
Jeg har ikke noget Mac udstyr, men har bare lejet lidt med en Macairbase hos en ven og syntes den virkede god. Grundet min meget ringe viden omkring trådløs routerer kunne jeg godt tænke mig at høre om nogen kendte til lidt pålidelige mærker og hvad specielt skal holde øje med og holde sig fra?
Avatar billede scubaken66 Nybegynder
11. december 2007 - 09:24 #5
Køb den her: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=18516

Nem at have med at gøre...virker fint her hjemme.
Avatar billede scubaken66 Nybegynder
16. januar 2008 - 10:08 #6
respons
Avatar billede vonb Nybegynder
05. februar 2008 - 10:35 #7
Hej scubaken66. Undskyld jeg først svarer nu. havde glemt alt om tråden. tak for hjælpen.